فيلم بانك
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 5
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 1149

احتمالا تاكنون خريد كادو زيبا و مناسب براي مادرتان با توجه به شناختي كه از او داريد به‌ نظرتان كار راحتي بوده است. از آنجايي كه مادرها كم توقع هستند و با هر هديه اي از سوي فرزند خوشحال و ذوق زده مي شوند، خريد شال و روسري يك كادوي كليشه اي و تكراري براي روز مادر شده است.اما گاه نيز پيش مي‌آيد كه ديگر خودمان از خريد روسري و شال به عنوان هديه روز مادر خسته شده و دلمان خريد يك هديه خاص براي مادر يا مادر شوهر و مادربزرگ مي خواهد. اگر شما نيز به اين نتيجه رسيده‌ايد و به فكر خريد بهترين هديه براي مادر خود هستيد، اين مطلب را در رابطه با راهنماي خريد كادو روز مادر از دست ندهيد.

راهنماي خريد هديه براي روز مادر

زيورآلات، هديه اي شگفت انگيز براي مادران

زيورآلات به ويژه گردنبند همواره هديه اي خاص  و درجه يك براي خانم ها و به خصوص مادران محسوب مي‌شده است. از آنجايي كه قيمت طلا اين روزها به صورت سرسام آوري بالاست، پيشنهاد ما به عنوان راهنماي خريد كادو روز مادر خريدزنجير طلاي بافت با قيمتي بسيار مطلوب و مناسب است و به نظر مي‌تواند از آن هداياي رضايت بخش و در عين حال ساده و شيك براي مادر يا مادر شوهرتان باشد.

جديدا زيورآلات نقره حتي بيشتر از طلا محبوبيت يافته اند. پوئن مثبتي كه وجود دارد اين است كه اگر بودجه‌ محدودي داريد و وسع مالي كافي براي خريد طلا نداريد، نقره مي تواند گزينه خوب و مناسبي به عنوان هديه خاص براي مادر محسوب شود.

زيورآلات، هديه اي شگفت انگيز براي مادران

لوازم آرايشي، هديه خاص براي مادر

خانم‌ها با هر سن و سالي از هديه گرفتن لوازم آرايشي فوق العاده مسرور و ذوق زده مي شوند. البته اين نكته نيز وجود دارد كه انتخاب هديه مناسب براي مادر از بين صد قلم لوازم آرايشي كار تقريبا دشواري به نظر مي رسد. برخي از مادرها عاشق لوازم آرايشي با رنگ هاي شاد و پررنگ مي باشند و برخي ديگر از رنگ‌هاي ملايم استفاده مي كنند. به همين دليل خريد لوازمي مثل رژ لب و رژگونه اندكي ريسك خواهد داشت. اما لوازمي چون ريمل را تقريبا همه استفاده مي كنند و مي تواند هديه مناسبي باشد.

لوازم آرايشي، هديه خاص براي مادر

اما اگر مي خواهيد كمي خاص و متفاوت‌ عمل نماييد پيشنهاد ما به عنوان راهنماي خريد كادو روز مادر كيت رنگ مو مي باشد. با رنگ‌ موهاي متنوع همواره جوان و زيبا بودنشان را به مادرانتان يادآوري كنيد. در بين لوازم آرايشي كرم پودر از ديگر گزينه هايي است كه ريسك خريدش بنا به سليقه متفاوت مادران، كمتر است.

در رابطه با كرم پودر تنها اصل مهمي كه بايستي رعايت شود كيفيت بالاي آن است. رنگ‌ها فاصله بسيار كمي با يكديگر دارند و بايد دقت كنيد رنگي را انتخاب نماييد كه متناسب با پوست صورت مادرتان باشد. و نكته مهم ديگر نيز اين است كه كرم پودري كه مي خريد سنگين نباشد.

عطر و ادكلن، هديه روز مادر

به عنوان راهنماي خريد هديه روز مادر كلاسيك‌ ترين هديه براي خانم‌ها در هر سني عطر و ادكلن است، چرا كه بوي خوش و خوشبو بودن همواره لذت بخش است. برخي از خانم‌ها علاقه دارند كه عطرشان معرف‌ شخصيت‌شان باشد و همواره از يك برند ادكلن استفاده مي‌كنند و برخي ديگر دوست دارند كه عطرشان را متناسب با مناسبت‌ها، فصول و مكان هايي كه حضور دارند تغيير دهند.

در هر صورت عطرهاي شيرين خنك عمدتا براي مادرها لذت بخش مي باشد. در بين تمام عطرهايي با اين ويژگي مي توان به عطر فرانسوي لاليك كه رايحه زنانه اصيل و جذابي دارد، اشاره كرد.

عطر و ادكلن، هديه روز مادر

لوازم برقي مناسب براي كادو روز زن و روز مادر

يكي از مشكلات‌ خانم ها پس از استحمام شكل و حالت دادن به موهايشان مي باشد. به ويژه اگر موهاي فر و يا كمي وز داشته باشند، دوست دارند كه هميشه موهايشان سشوار كشيده و مرتب باشد. اما از طرفي سشوار كشيدن تا حدودي كار خسته كننده اي به نظر مي رسد و از اين لحاظ اتو و حالت‌دهنده‌ي مو مي تواند يكي از بهترين و مناسب ترين هدايا براي روز مادر محسوب شود.

از ميان لوازم برقي ديگري كه مي‌ توانيد به عنوان هديه براي مادرشوهر و مادرتان در نظر بگيريد اپيلاتور مي باشد. با خريد و هديه دادن دستگاه‌هاي موبر كه درد كمتري داشته و عوارض پوستي نيز ندارند مي توانيد براي مادرتان اين امكان را فراهم كنيد كه در خانه خيلي ساده و اسان در ظرف مدت اندكي از آن استفاده كرده و ديگر نيازي به آرايشگاه و مراكز اپيلاسيون نداشته باشند. به عنوان راهنماي خريد كادو روز مادر به جرات ميگوييم كه اپيلاتور واقعا يكي از كاربردي ‌ترين هدايايي مي باشد كه مي توانيد به عزيزانتان هديه دهيد.

ساعت، هديه اي لوكس براي مادران

ساعت مچي همواره هديه اي لوكس، كلاسيك و درجه يك براي همه خانم ها و مادران است. به عنوان راهنماي خريد كادو روز مادر از آنجايي كه مادرها اصولا آدم‌هاي دقيق و آن تايمي هستند، ساعت مي تواند انتخابي به جا به عنوان هديه مناسب براي مادر محسوب شود.

ساعت‌هاي مچي مجلسي با بندهاي نقره و استيل با نگين‌هاي كار شده رويشان، مي‌توانند درخشش و زيبايي مادرها را در مجالس و مهماني‌ها دو چندان كنند. حتي آن دسته از مادرهايي كه علاقه چنداني به زيور‌آلات ندارند نيز از داشتن يك ساعت شيك و زيبا در دستشان لذت مي‌برند. ساعت‌هاي نقره نگين‌دار و كمي پر زرق و برق هديه بسيار مناسبي براي مادرها و همه خانم هاست. و نكته شايان ذكر ديگر اينكه با رنج قيمت‌هاي مختلف مي‌توانيد هر مدل ساعت‌ با هر قيمتي كه خواستيد خريداري نماييد.

منبع


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۶ تير ۱۳۹۹ ] [ ۰۴:۴۷:۵۳ ] [ علي حسين مهدوي ]

امروزه بسياري از افراد به دنبال بهترين راهنماي خريد ادكلن مردانه هستند تا از اين طريق يكي از بهترين و خوشبوترين ادكلن موجود در بازار را تهيه و آن را در موقعيت هاي مختلف مورد استفاده قرار دهند. شما نيز مي توانيد با توجه به مطالب ارائه شده، مناسب ترين ادكلن را با توجه به سليقه و بودجه در اختيار خود تهيه و خريداري كنيد و از راهنماي خريد ادكلن مردانه ارائه شده در وب سايت ما نيز كمك بگيريد.

چرا آقايان بايستي از ادكلن استفاده كنند؟ راهنماي خريد ادكلن مردانه

آيا شما نيز به دنبال بهترين راهنماي خريد ادكلن مردانه هستيد؟ آيا مي دانيد كه در حال حاضر پرفروش ترين و بي نظير ترين ادكلن هاي مردانه موجود در جهان كدام ها هستند؟ شما هم مي توانيد مطالب و مقاله پيش روي خود را تا پايان آن همراهي نموده و مطالب ارزنده و آموزنده ي را در خصوص راهنماي خريد ادكلن مردانه بسيار باشكوه به دست آوريد.

شيك پوش بودن و بسيار جذاب به نظر رسيدن از مهمترين و اصلي ترين موضوعاتي مي باشد كه از زمان هاي دور ذهن بسياري از افراد به خصوص آقايان را به سوي خود جذب كرده است و امروزه نيز با شدت بسيار بالايي ادامه دارد. آقايان دوست دارند تا با استفاده ادكلن ها و عطرهاي بسيار خوش بو، بسيار جذاب و شيك پوش به نظر برسند و براي اين منظور نيز به دنبال خريد انواع ادكلن ها هستند در حالي كه بسياري از اين آقايان به نكاتي زيادي در انتخاب و خريد ادكلن مردانه توجه ويژه اي ندارند و همين امر نيز سبب مي شود كه به نتيجه مطلوب مورد نظر خود دست پيدا نكنند.

همچنين در نظر داشته باشيد كه خانم ها با حس بويايي خود عاشق شده و توجه شان به سمتي كشيده مي شود به همين جهت شما نيز سعي بر آن داشته باشيد تا يكي از شيك ترين و خوشبوترين ادكلن ها را تهيه و آن را در مهماني ها و مراسم هاي مختلف مورد استفاده قرار دهيد.

قوي بودن حس بويايي خانم ها از مهمترين نقاطي مي باشد كه شما مي توانيد با توجه به اين امر، توجه آنها را جلب كرده و خودتان را در دل خانم مورد علاقه تان جاي دهيد. در ادامه مقاله نيز سعي بر آن داريم تا در مورد نكات بسيار مهم در انتخاب ادكلن و راهنماي خريد ادكلن مردانه توضيحات بيشتري را به حضورتان ارائه دهيم. با ما همراه باشيد.


خريد ادكلن مردانه از ديجي كالا


انواع ادكلن هاي مردانه: راهنماي خريد ادكلن مردانه

افرادي كه به دنبال راهنماي خريد ادكلن مردانه بسيار شگفت انگيز و باشكوهي هستند مي توانند در وهله ي اول با انواع ادكلن هاي معروف مردانه از نزديك آشنا شوند و سپس با توجه به سليقه و علاقه ي خود، يكي از بهترين و مناسب ترين آن را انتخاب و خريداري كنيد. از مهمترين و مشهورترين ادكلن هاي مردانه مي توان به مواردي از جمله زير اشاره كرد:

  • ادكلن مردانه ورساچه من او فرش: اگر به دنبال راهنماي خريد ادكلن مردانه هستيد، بهتر است كه در خصوص ادكلن ورساچه من او فرش (Versace Eau Fraiche) اطلاعاتي را در اختيار داشته باشيد به طوري اين ادكلن از بي نظير ترين ادكلن هاي مردانه به شمار مي آيد كه اعتماد به نفس بسيار بالايي را براي شما نيز به ارمغان مي آورد و براي مناسبت هاي غير رسمي بسيار مناسب بوده و شما مي توانيد با بودجه در اختيار خود به راحتي اين مدل از ادكلن را تهيه و خريداري كنيد.
  • ادكلن مردانه بلو د شنل: ادكلن مردانه بلو د شنل نيز از ديگر مشهورترين و پرفروش ترين انواع ادكلن هاي مردانه مي باشد كه شما با استفاده از اين ادكلن بسيار جذاب به نظر خواهيد رسيد و ماندگاري اين ادكلن نيز بسيار فوق العاده است. استفاده از اين نوع ادكلن هيچ گونه محدوديت سني را در بر نداشته است و شما هم مي توانيد آن را تهيه و مورد استفاده قرار دهيد.
  • ادكلن مردانه پاكو رابان: طراحي و زيبايي اين مدل از ادكلن شبيه شمش طلا بوده و همين امر نيز سبب شده است تا بسياري از افراد به دنبال خريد و استفاده از اين ادكلن باشند. لازم است بدانيد كه اين ادكلن مناسب براي فصل هاي خنك بوده و با داشته بوي بسيار جادويي و فوق العاده هوس برانگيز خود توانسته است توجه بسياري از آقايان خوش تيپ و خوش سلقه را به سوي خود جذب كند.
  • ادكلن مردانه ي ايو سن لورن لانويت: اگر همچنان به دنبال راهنماي خريد ادكلن مردانه هستيد مي توانيد ادكلن مردانه ي ايو سن لورن لانويت را مورد بررسي قرار دهيد اين مدل از ادكلن مناسب براي فصل هاي سرد و خنك مي باشد و سبك آن نيز اغواگر بوده و از ماندگاري بسيار بالايي نيز برخوردار مي باشد. شما مي توانيد از اين ادكلن براي شب هنگام ها نيز استفاده كنيد و مطمئن باشيد كه هر خانمي با تنفس اين ادكلن مجذوب شما خواهد شد.

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۶ تير ۱۳۹۹ ] [ ۰۴:۴۵:۲۵ ] [ علي حسين مهدوي ]

متن آهنگ مرتضي اشرفي به نام اومدي كه چي شه

Download New Song Morteza Ashrafi Called Omadi Ke Chi She

دانلود آهنگ مرتضي اشرفي اومدي كه چي شه

♫♪───( متن آهنگ )───♪♫

اومدي كه چي شه كه دلم زيرو رو شه
كه دوباره همه فكرو خيال من شروع شه
خب كه چي شه
اومدي كه چي شه دلم به بودنت راضي نميشه
دل من با تو باز وارد اين بازي نميشه
نه نميشه
باهام بهم زدي دوراتو زدي
با چه رويي ميتوني برگردي پيشم
غير ممكنه دل بدم بهت
نه اين دفعه ديگه خامت نميشم
باهام بهم زدي دوراتو زدي
با چه رويي ميتوني برگردي پيشم
غير ممكنه دل بدم بهت
نه اين دفعه ديگه خامت نميشم

ديگه واسه من مردي فكر كن كه تو بردي
بسِ تمومش كن اشكمو درآوردي
ديگه خستم از كارات نميمونم باهات
ديگه تو كتم نميره تكرار اشتباهات
باهام بهم زدي دوراتو زدي
با چه رويي ميتوني برگردي پيشم
غير ممكنه دل بدم بهت
نه اين دفعه ديگه خامت نميشم
باهام بهم زدي دوراتو زدي
با چه رويي ميتوني برگردي پيشم
غير ممكنه دل بدم بهت
نه اين دفعه ديگه خامت نميشم

آپ ترانه


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۶ تير ۱۳۹۹ ] [ ۰۴:۴۱:۱۴ ] [ علي حسين مهدوي ]

بازيگران:

آشا محرابي ، امير نوري ، شهره لرستاني ، مرجانه گلچين ، حميد لولايي ، علي صادقي ، زهرا جهرمي ، مهران رجبي ، سعيده عرب ، مجيد شهرياري و …..

درباره سريال موچين :

حسين تبريزي در جديدترين ساخته‌ي خود سريال موچين را جلوي دوربين برده است . اين سريال براي شبكه نمايش خانگي آماده ميشود و ميثم آهنگري تهيه كنندگي آنرا برعهده داشته دارد.فصل اول موچين در ۱۸ قسمت ۴۵ دقيقه ايي توليد مي‌شود. اين سريال از ارديبهشت ۹۹ به احتمال زياد پخش خواهد شد.

پشت صحنه:

--:--
--:--

ساير عوامل:

مشاور تهيه‌كننده: جمال گلي، مجري طرح: سيروس ذوالفقاريان، مدير توليد: فريباسادات خليلي، دستيار اول كارگردان و برنامه‌ريز: مجيد فاضلي، مدير فيلمبرداري: اميد نگارشي، صدابردار: فرهاد تبريزي، طراح چهره‌پردازي: جنان صدفي، طراح صحنه و لباس: كيوان ذوالفقاري، آهنگساز: رضا خسروي، تدوين: حسين غضنفري، صداگذار و تركيب صداها: محمود موسوي‌نژاد، عكاس: آرش شاه‌محمدي، دستياران توليد: علي كريمي، فرهاد هواخواه، مشاور انتظامي: سرهنگ طالبي، مدير تداركات: رضا بداغي، مدير بازرگاني و تبليغات: سولماز همت‌زاده، تصويربردار و سازنده فيلم پشت صحنه: شراره عسگري، مدير روابط عمومي: سميرا افتخاري و مشاور فضاي مجازي: امين اعتمادي‌مجد.

داستان سريال:

آخه اين انصافه كه دنيا اينقدر كوچك باشه كه ما آدم هاي تكراري رو روزي ۱۰۰ بار ببينيم ولي براي ديدن اون آدمي كه دوسش داريم بزرگ باشه و نتونيم ببينيمش …..

براي دانلود سريال موچين اينجا كليك كنيد


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۶ تير ۱۳۹۹ ] [ ۰۴:۳۶:۲۳ ] [ علي حسين مهدوي ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب