فيلم بانك
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 6
دیروز : 5
افراد آنلاین : 1
همه : 1155

احتمالا تاكنون خريد كادو زيبا و مناسب براي مادرتان با توجه به شناختي كه از او داريد به‌ نظرتان كار راحتي بوده است. از آنجايي كه مادرها كم توقع هستند و با هر هديه اي از سوي فرزند خوشحال و ذوق زده مي شوند، خريد شال و روسري يك كادوي كليشه اي و تكراري براي روز مادر شده است.اما گاه نيز پيش مي‌آيد كه ديگر خودمان از خريد روسري و شال به عنوان هديه روز مادر خسته شده و دلمان خريد يك هديه خاص براي مادر يا مادر شوهر و مادربزرگ مي خواهد. اگر شما نيز به اين نتيجه رسيده‌ايد و به فكر خريد بهترين هديه براي مادر خود هستيد، اين مطلب را در رابطه با راهنماي خريد كادو روز مادر از دست ندهيد.

راهنماي خريد هديه براي روز مادر

زيورآلات، هديه اي شگفت انگيز براي مادران

زيورآلات به ويژه گردنبند همواره هديه اي خاص  و درجه يك براي خانم ها و به خصوص مادران محسوب مي‌شده است. از آنجايي كه قيمت طلا اين روزها به صورت سرسام آوري بالاست، پيشنهاد ما به عنوان راهنماي خريد كادو روز مادر خريدزنجير طلاي بافت با قيمتي بسيار مطلوب و مناسب است و به نظر مي‌تواند از آن هداياي رضايت بخش و در عين حال ساده و شيك براي مادر يا مادر شوهرتان باشد.

جديدا زيورآلات نقره حتي بيشتر از طلا محبوبيت يافته اند. پوئن مثبتي كه وجود دارد اين است كه اگر بودجه‌ محدودي داريد و وسع مالي كافي براي خريد طلا نداريد، نقره مي تواند گزينه خوب و مناسبي به عنوان هديه خاص براي مادر محسوب شود.

زيورآلات، هديه اي شگفت انگيز براي مادران

لوازم آرايشي، هديه خاص براي مادر

خانم‌ها با هر سن و سالي از هديه گرفتن لوازم آرايشي فوق العاده مسرور و ذوق زده مي شوند. البته اين نكته نيز وجود دارد كه انتخاب هديه مناسب براي مادر از بين صد قلم لوازم آرايشي كار تقريبا دشواري به نظر مي رسد. برخي از مادرها عاشق لوازم آرايشي با رنگ هاي شاد و پررنگ مي باشند و برخي ديگر از رنگ‌هاي ملايم استفاده مي كنند. به همين دليل خريد لوازمي مثل رژ لب و رژگونه اندكي ريسك خواهد داشت. اما لوازمي چون ريمل را تقريبا همه استفاده مي كنند و مي تواند هديه مناسبي باشد.

لوازم آرايشي، هديه خاص براي مادر

اما اگر مي خواهيد كمي خاص و متفاوت‌ عمل نماييد پيشنهاد ما به عنوان راهنماي خريد كادو روز مادر كيت رنگ مو مي باشد. با رنگ‌ موهاي متنوع همواره جوان و زيبا بودنشان را به مادرانتان يادآوري كنيد. در بين لوازم آرايشي كرم پودر از ديگر گزينه هايي است كه ريسك خريدش بنا به سليقه متفاوت مادران، كمتر است.

در رابطه با كرم پودر تنها اصل مهمي كه بايستي رعايت شود كيفيت بالاي آن است. رنگ‌ها فاصله بسيار كمي با يكديگر دارند و بايد دقت كنيد رنگي را انتخاب نماييد كه متناسب با پوست صورت مادرتان باشد. و نكته مهم ديگر نيز اين است كه كرم پودري كه مي خريد سنگين نباشد.

عطر و ادكلن، هديه روز مادر

به عنوان راهنماي خريد هديه روز مادر كلاسيك‌ ترين هديه براي خانم‌ها در هر سني عطر و ادكلن است، چرا كه بوي خوش و خوشبو بودن همواره لذت بخش است. برخي از خانم‌ها علاقه دارند كه عطرشان معرف‌ شخصيت‌شان باشد و همواره از يك برند ادكلن استفاده مي‌كنند و برخي ديگر دوست دارند كه عطرشان را متناسب با مناسبت‌ها، فصول و مكان هايي كه حضور دارند تغيير دهند.

در هر صورت عطرهاي شيرين خنك عمدتا براي مادرها لذت بخش مي باشد. در بين تمام عطرهايي با اين ويژگي مي توان به عطر فرانسوي لاليك كه رايحه زنانه اصيل و جذابي دارد، اشاره كرد.

عطر و ادكلن، هديه روز مادر

لوازم برقي مناسب براي كادو روز زن و روز مادر

يكي از مشكلات‌ خانم ها پس از استحمام شكل و حالت دادن به موهايشان مي باشد. به ويژه اگر موهاي فر و يا كمي وز داشته باشند، دوست دارند كه هميشه موهايشان سشوار كشيده و مرتب باشد. اما از طرفي سشوار كشيدن تا حدودي كار خسته كننده اي به نظر مي رسد و از اين لحاظ اتو و حالت‌دهنده‌ي مو مي تواند يكي از بهترين و مناسب ترين هدايا براي روز مادر محسوب شود.

از ميان لوازم برقي ديگري كه مي‌ توانيد به عنوان هديه براي مادرشوهر و مادرتان در نظر بگيريد اپيلاتور مي باشد. با خريد و هديه دادن دستگاه‌هاي موبر كه درد كمتري داشته و عوارض پوستي نيز ندارند مي توانيد براي مادرتان اين امكان را فراهم كنيد كه در خانه خيلي ساده و اسان در ظرف مدت اندكي از آن استفاده كرده و ديگر نيازي به آرايشگاه و مراكز اپيلاسيون نداشته باشند. به عنوان راهنماي خريد كادو روز مادر به جرات ميگوييم كه اپيلاتور واقعا يكي از كاربردي ‌ترين هدايايي مي باشد كه مي توانيد به عزيزانتان هديه دهيد.

ساعت، هديه اي لوكس براي مادران

ساعت مچي همواره هديه اي لوكس، كلاسيك و درجه يك براي همه خانم ها و مادران است. به عنوان راهنماي خريد كادو روز مادر از آنجايي كه مادرها اصولا آدم‌هاي دقيق و آن تايمي هستند، ساعت مي تواند انتخابي به جا به عنوان هديه مناسب براي مادر محسوب شود.

ساعت‌هاي مچي مجلسي با بندهاي نقره و استيل با نگين‌هاي كار شده رويشان، مي‌توانند درخشش و زيبايي مادرها را در مجالس و مهماني‌ها دو چندان كنند. حتي آن دسته از مادرهايي كه علاقه چنداني به زيور‌آلات ندارند نيز از داشتن يك ساعت شيك و زيبا در دستشان لذت مي‌برند. ساعت‌هاي نقره نگين‌دار و كمي پر زرق و برق هديه بسيار مناسبي براي مادرها و همه خانم هاست. و نكته شايان ذكر ديگر اينكه با رنج قيمت‌هاي مختلف مي‌توانيد هر مدل ساعت‌ با هر قيمتي كه خواستيد خريداري نماييد.

منبع

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۶ تير ۱۳۹۹ ] [ ۰۴:۴۷:۵۳ ] [ علي حسين مهدوي ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب